4 september 2009

hejjsan folket :) idag när jag kom hem från skolan så va det 2 par pyttesmå sandaler mitt på dörrmattan, för min kusin och hennes 2 små söner va här. hihi supersöta är dom (a) när vi hade lekt lite så åkte vi te farmor, fast när vi kom dit så va jag tvungen att åka te sjukgymnasten -.- aja, det gick bra där iaf. och sen åkte jag tbx te farmor och fikade, hihi :) sen lekte vi lite mer och sen åkte vi och hämtade pappa på jobbet, handlade och sen har jag bara suttit vid datan och kollat på tv typ hela kvällen. ska ta det lite lugnt nu ett tag faktiskt, i veckan och så :) puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0