26 april 2009

tjulululu (A)
ah mathias kom hit vid 10 igår oxå sov han här. vi hade mysigt och kollade på pirates of the carribien typ, 3an ;) imorse åt vi frulle och lite sånt, sen kom vi på att inte fan kan vi sitta inne hela jävla dagen näär det är så fint väder. så vi fixade oss lite (läs jag) och sedan åkte vi ut te steningebadet. jag lyckades smutsta ner mej totalt och mathias försökte få ner mej i vattnet så min fot blev blöt. haha fast sen fick jag två gula blommor (A) ah råkade trampa i värsta lerhögen och skvette ner hela mej, så då vare ju ändå ganska bra att jag redan va blöt så vare bara att gå ner te vattnet och tvätta skon. sen skulle han äta så då drog vi hem te han (: haha sen skulle jag äta så då hängde han med hit. nu har vi suttit i typ en timme och försökt komma på vad vi ska göra på våran 1års dag, det gick inte så bra -.-
aja, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0