29 april 2009

godkväll! :)
skolan har varit helt okejh idag, onsdagar är nog bäst i skolan faktiskt... efter skolan gick jag hem och sen kom mathias :) vi va här ett tag, sen skulle jag köpa comviq påfyllning så vi drog te coop, men påvägen dit träffa vi pappa och han hade redan köpt te mej så de va najs (A) men aja, vi drog te coop ändå för det är skoljoggen imorn, och man måste ju ha färdkost liksom? haha så köpte lite godis och sånt (A) sen drog vi hit igen och han åt lite :) sen drog han på trummer och jag, mamma&pappa drog te corneskrog, (en resturang typ) jag hade ätit lite innanså åt bara pommesfrites men dom va supergoda (A) men sen åt jag vaniljglass med whiskey kolasås också, de va mums :)
som sagt så äre skoljoggen imorrn, vi går. sen äre valborg, de ska bli asnajs! :D ska ner te brasan och där lär man väll träffa miljoner människor som man känner så de ska bli kul :) sen sover jag hos mathias tror jag, elr så sover han här. aja vi hörs! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0