failade

tjah! (A)
jaaa vi skulle ju grilla, och träffades vid halv 8 vid FH. sen drog vi ner te centrum och köpte dricka, korv och mashmallows.  sen vidare te skogen däre fanns en "brasa" typ. och där skulle vi elda.. men det gick inte så bra, vi höll på aslänge typ, så runt halv 10 gick vi ner te konstgräset. så där stog vi och åt kall korv och mashmallows... haha, men nästa gång, då ska vi lyckas! :D allting va typ funktigt, de va de liksom.. aja, när jag kom hem var jag stenfrusen så tog ett vaaaaaaarmt bad (A) imorrn har jag ingen aning om vad som händer.. kanske ska te steninge med mamsen och papsen, får se ;) puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0