fortsättning av dagen



ja efter skolan idag gick jag hem och åt lite, sen kom mathias och hämta mej :) då åkte vi te willys för jag ville köpa tuggummi, det hela slutade med att min lilla prins köpte godis, tuggummi och powerking te mej (A) sen åkte vi te han och där... haha somnade vi typ ;o sen när vi vakna kom hans syster så då körde vi lite eyetoy med henne som hon hade fått i födelsedagspresent igår (A) sen skulle mathias te trummer så då skjussade han hem mej samtidigt,
hihi det va fortsättningen på min dag. imorrn äre media/samhälle och språk, och fy för språk -.- sen är jag me becka&linn och sen åker vi typ te kulturum för att kolla på 9ornas produktion, de ska bli kul :)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0