kvällen



innebandyavslutningen var helt okejh. vi fick sitta aslänge och vänta på att få diplom och skit och alla andra fick gå. vårat lag va sist och inte en jävel va kvar och applådera åt oss, så vi fick applodera åt oss själva (A) jag va sist, verkligen sist i heeeela klubben ´liksom -.- aja, imorrn äre 3 timmars föreläsning på kulturum typ. om droger, som att vi inte haft tillräckligt sånt? :S synd att jag inte har ngn bra film att lägga in i min ipod -.- lunchen är "macka och juice" väldigt mättande va? nejh inte precis.
aja, nog med negativt! :D puss //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0