skola imorrn

imorgon börjar skolan igen. och ja, det suger -.- matteprov på torsdag och har typ inte äns slagit upp böckerna på en enda lektion så måste plugga lite hemma nu i veckan -.- jag hatar att plugga hemma, det blir liksom aldrig av. och påtal om något som aldrig blir av så måste jag ju faktiskt ut och springa nu också! har lovat mej själv att göra det nu efter lovet. tänkte göra det idag men orkade inte sminka mig bara för de... får se om det blir ngt imorrn, har ju trotts allt både dans och träning...

ibland önskar jag faktiskt att jag bodde mycket längre bort från skolan. skulle vilja åka buss varje morgon och sitta och lyssna på musik. ha en stund att tänka liksom. skulle tycka det var asskönt! ;o för er som inte vet det så har jag bara 5-10 minuters promenad te skolan just nu, alltså inte långt alls. det ända jobbiga skulle väll vara att man måste gå upp tidigare.. hatar ju morgonen och att gå upp tidigt.. och om man missar bussen, då måste man stå och vänta på nästa :/

men aja, puss! //s'


bild från stadshuset i onsdags.


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0