2 augusti 2009

tja! baby och jag hade skitmysigt igår :) handlade, åt god mat, titta på film och mös i massa (a) australia kollade vi på men båda höll typ på att somna vid halv 3 så då stängde vi av och gick och la oss, får väll kolla på slutet ngn annan gång (A) idag ska jag kolla om dom har min plattång som jag vill ha på järnia. har fått 800 spän av mamma så såfort jag hittar den så blir den min (A) ska bara sminka mej nu iaf ochsen åker jag och hämtar upp bästevän som är otroooligt efterlängtad! sen drar vi vidare te järnia som sagt. om den inte finns där så blir det nog onoff i väsby imorrn :) puss! //s'


Kommentarer
Postat av: Neah

Snygg Design! :)

2009-08-02 @ 16:59:15
URL: http://badgirlslikebadboys.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0