can't believe that i'm a fool again..

tja!
nu sitter jag här helt lonlykid i mörkret vid pappas dator och bara längtar gryymt mycket efter min nya egna! men men, om cirkus gurka 8 dagar så kommer den :) idag vaknade jag typ 2 / halv 3 och gick upp oc duschade, vid halvfyra var jag klar och gick runt i handduken te typ kvart över 4, hihi lat? nej verklige inte ;D haha, menmen, njöt mest över hur underbart det var att äntligen vara ensam hemma! men efter ett tag blev det tråkigt så jag messa bästevän och fråga om vi skulle dra te väsby, så jag fixade mej och sen drog vi dit :) bytte min ring som jag fick av baby i födelsedagspresent eftersom den var alldeles för stor (jag har en tendens att alltid få för stora ringar...) men dom måste beställa den från norge så den kommer väll också efter ett tag.. sen drog vi te gina och kollade nya höstkläderna och lite på rean, nya kläderna va superfina och längtar te nästa månad när pengarna kommer in :D fast jag hade faktiskt tänkt att spara lite och så måste jag ju köpa födelsedagspresent te baby så vi får väll se! aja, båda två hittade iaf ett par jeans för 99 kronor, skitsnygga faktiskt och bra satt dom, och för dom som inte känner mej bäst så kan jag bara säga att ajg ääälskar jeans! jag kan önska dåligt väder ibland bara för att jag vill ha jeans, och jag hittar typ alltid ett nytt par när vi är i stan elr ngt, fast jag kan ju inte alltid köpa jeans så ibland får dom ligga kvar i butiken... haha, och grattis till alla som orkade läsa det här låååånga inlägget! nu ska jag leta efter en fin väska att köpa :) puss!//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0