orkar inte blogga just nu...



asså sorry men jag pallar verkligen inte blogga.. mathias sov här igår och hans moppe blev snodd och dom tog mitt batteri, så nu är min i verkstaden 2-3 veckor... -.- bilden i skolan va najs och läraren bra. annars har jag och bästevän mest fram och tbx mellan mej och skolan och fixat med moppen typ -.- efter skolan fikade vi tjejer i stan och de va supermysigt :) sen nu drog jag te baby en liten stund men är hemma nu igen. ska sova nu för ska upp 9 imorrn. imorrn äre först ikea med mormor&mamma och på kvällen äre kräftskiva på näsudden med mathias släkt och familjs vänner, jag som inte äns äter kräftor? :o aja, vi hörs någon gång! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0