Everybody's looking for that something, One thing that makes it all complete.

tjääänare! :) hihi nu sitter jag här med min dryga baby, haha närå (A) imorrn blir det nog mest att bära över saker te deras nya hus typ. sen får vi se hur resten blir! jag vill åka någonstanns... juste , vi kanske skulle åka te väsby :o haha hoppas de för känner för att åka någonstanns som sagt :) bio vill jag gå på också, en till sak jag känner för, haha ;p typiskt att bästevän inte är hemma nu när jag är sugen på att göra massa saker :( aja, pussillull! //s'



Kommentarer
Postat av: bellaahkarlsson :)

lungt ;D

2009-08-07 @ 23:54:43
URL: http://karlssonb.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0