1 februari 2009

hejjsan :)
matchen igår gick skit, fick en klubba i halsen och va tvungen att sitta på bänken en halv period..
sen krossa jag knät i ett bord på donken efter matchen -.-
iaf så kom mathias hit vid halv 8 typ, haha jag sov då eftersom jag hade så jävla ont men han väckte mej och sen mös vi mest hela kvällen.
han sov här och imorse vakna vi typ 12 ;p
hehe han åkte hem typ halv 2 och om en halvtimme kmr annelouise och hennes mamma & hämtar upp mej så drar vi te sigtuna.
vi ska fråga om praoplatser typ :)
puuss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0