10 februari 2009

godmorgon!
vaknade halv sju idag!
sjukt tidigt enligt mej asså :O
men va veeerkligen tvungen att duscha så fick väll anstränga mej för en gångs skull ;D
aja, idag äre svenskaprov ... kmr väll gå sådär, men vi får hoppas på de bästa! :D
sen äre hk också, och när vi slutar äre direkt te centrum för klipping dåe, sen drar vi hem te någon av oss tre och färgar linns hår också (A)
grejjen är att alla vi tre går ju te skolan tsm.. så lite pinsamt imorrn när alla kmr med håren färgat te mörkbrunt :$
aja, vi får väll stå ut ;)



haha, dagens outfit fick bli såhär ;)
men tro inte att jag tänker gå runt såhär hela dagen! :O
de e bara de att vi har gympa som första lektion, hehe ;)
aja, jag är faktiskt helt klar typ... ska väll kanske sätta på mej långbyxor bara, annars blire kallt ;D
så får väll sitta här och uggla ett tag... fast om jag känner mejsjälv rätt så kmr jag komma försent ändå.... skumt ;S
ha en bra dag allihopa! //s'

Kommentarer
Postat av: stina

hahaha, kul när ni 3 kommer imorgon xp<3

Du blir säkert jättefin i håret (:

2009-02-10 @ 16:05:01
URL: http://sttina.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0