18 februari 2009

tjah (:
sitter här med irriterande hicka, konstigt eftersom jag får hicka när jag fryser, oh jag sitter här med massa kläder på mej, aja ;o
stack te brödboden oh fika med sötnosarna becka&linn idag efter skolan (: de va najs.
sen vare bara hem oh iväg på träning på en gång.
är helt slut, från veckan oh sen äre jobbig/tråkig skoldag på torsdagar... -.-
aja, imorrn är jag med becka&linn efter skolan (: vi gör nog inte så mkt speciellt, kanske kollar på en film elr snackar elr ngt sånt najs (:
sen ska jag te sjukgymnasten efter skolan också -.-
aja, duusch nu, sen ska jag nog ringa min lilla baby boy (:
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0