21 februari 2009

godmorgon! :)
idag händer inte mkt alls, vill åka någonstanns men får väll se om mamma&pappa har lika stor lust med de ;)
annars blire väll... jag vet faktiskt inte (:
hihi, tänkte faktiskt bli brun i sommar, påtal om ingenting...
nej men iår har jag bestämmt mej för att bli brun! tänkte börja fuska lite i typ april elr mars, och sen sola i sommar...
asså sola påriktigt ;)
iaf, så jag har börjat använda en brunutansol som vi hade hemma lite smått. den är för superljus hud och man blir brun i snigelfart.. men de e ju bra att den tar slut så kan jag bli liiiite bruna nu iaf och sen slå på stort lite senare (A)
men haren bara på benen, de e liksom dom som e viktigast. de e så jobbigt att smörja in hela kroppen varje morgon oh kväll :/


ah såhär seren ut iaf. det ända plusset med den är väll att den luktar relativt gott jämfört med vad brunutansol brukar kunna lukta...
inte jag som har tagit bilden btw, tog från google ;p
aja, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0