26 februari 2009

tjah (:
har varit hos mathias hela dan typ, pappa hämta mej typ kvart i sju oh då åkte vi oh köpte pizza (A)
faktsikt första dagen jag äter både frukost, lunch oh middag på hela lovet! ;o
har bara ätit middag, om jag äns har de liksom.
aja, nu sitter jag här med en stor vaaaarm kopp te. mys (A) haha egentligen är jag inte så big fan av te, men med mjölk och maaaaaaaaaaassa socker äre helt okkejh, och jag kände liksom före just nu (:
aja, ensam hemma imorrn, på dagen dåe som vanligt, men pärisarna kommer typ inte hem förrän 12 på natten.
så bjöd hem mathias, så han sover typ här imorrn (:
pussilull! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0