6 februari 2009

tjah!
hade fysikprov idag.
iochmed att jag faktiskt pluggade lite igår så känns det som att det gick ganska bra! :D
längtar tills nästa vecka då vi får svaren, typ på torsdag elr fredag (A)
aja, efter skolan skulle ju egentligen jag becka & linn te stan men de blev ändrade planer :)
så vi tänkte gå te mej oh kolla på film.
det hela slutade med att vi först gick te centrum oh köpte chips oh sen fick vi skjuss av beckas mamma te mej oh här satt vi mest oh snacka.
sket i filmen, sjöng bara lite singstar typ, men de va massa mys (A)
när vi va i centrum så boka jag oh becka klipptid också så på tisdag klipper vi oss! :D
aja, blev sjukt depp när dom gick så nu vill jag helst bara gå oh sova oh vakna upp någon gång nästa vecka... -.-
menmen, de går ju inte :/
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0