uppdate om allting ;o

förlåt verkligen att ajg inte har skrivit men jag har inte haft någon tid alls.
ifredags efter skolan så drog jag linn oh becka direkt te stan efter skolan, köpte lite saker som ni nog kmr få se kort på senare ;D
ah de va najs där iaf, sen drog vi hem te linn oh gjorde tacos oh åt.
flumma, tog kort oh snacka hela kvällen.
de va suuuupernajs! :)
sen på lördagen drog jag hem vid 12 oh typ 1 kom mathias hit, sen va vi hela dagen te 5 då de va samling i ekilla för min del. match klockan 6 oh de gick sådär, vi spelade bra oh så men de blev oavgjort.
3-3 oh ett av målen gjorde faktiskt jag (A) haha.
sen vare mathias igen oh vi hade mys såklart (A) sen sov han här oh idag drog han hem typ halv 8.
aja, så de har vairt en ganska najs helg :) nästa vecka blir ganska najs också eftersom de inte är ngra prov alls faktiskt (A)
menmen, har sjuuukt ont i huvet så ska göra klart bloggdesignen och sen får vi se hur de blir.
vaknade typ 2 idag så lär ju inte kunna sova speciellt tidigt heller, även om de nog e de jag mest vill just nu -.-
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0