6 februari 2009 om 5:e...

hejjsan!
sorry att jag inte har skrivit men har verkligen inte hunnit :P
igår efter skolan drog jag, linn&becka te sigtuna och fikade oh lämnade in  lite propapper oh sånt.
haha sen när vi typ ska dra hem så går vi förbi ett skyltfönster där de liggen en katt.
den ser verkligen inte riktig ut, ligger liksom helt still oh så.
men becka&linn ba: jooo, den e visst riktig!!
oh ja ba: nä fan, ni driver jue! :O
oh linn ba: men kolla, magen rör ju sej när den andas !
och jag såg verkligen inte de... så jag ba: nejdå, de e bara glaset som svajar! :O
alla tre står där vid fönstret och knackar oh skriker: kaatteen, vaaaaakna!!!
vi måste sett helt psyko ut, de va en kille som stog oh kolla skitkonstigt....
men helt plötsligt så ba reser sig katten upp oh kollar på oss!
haha jag börjar skrika som fan för jag va verkligen 100% säker på att den inte va riktig :O
haha menmen (:
sen vare träning och efter träningen pluggade jag lite fysik.
skriver om idag i nästa inlägg istället!
puusss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0