21 januari 2009

Godagens! :)
skuuula idag dåe..
skit tråk som vanligt men klart att de va kul att träffa alla och så :)
ligger skit mkt efter typ -.- och precis när jag kom te skolan så kommer so-läraren fram te mej, lägger ett papper på bänken och ba: hej sofia, du vet väll att det är läxförhör idag? ;)
och nej, de va ingen jävel som hade sagt... haha (:
sen rulla dagen på, matten va skitseg menmen... sen intrumenten va kul som vanligt, våran låt blir BÄST! :)
aja, ska väll plugga elr ngt nu, men känner verkligen inte för de...
//s'



hihi, gjorde en krona av tuggummipapper och tuggummi på biologin som jag och annelouise satt och lekte med , fungerade superbra som ring också (A)
fjärde bilden är på mej och bvän efter instrumenten.. sen kom vi på ett nytt namn te M.E som tidigare gick under namnen "bitchen". hon heter nu mera "snökissade håret" och de hittade vi påväg tbx te skolan ;) haha ja, vi är barnsliga (:

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0