22 januari 2009

hejjjjsaan :)
tränade idag och de blev kinamat direkt efter (A)
mathias väntade på mej i skolan så vi gick hem tesammans och åt och gjorde lite saker (:
sen träning dåe...
skolan va sjukt tråkig idag och de blir bara värre imorrn... har jag inte lite ont i huvet ändå liksom? ;)
och ååååååh! såg på en serie på ettan nyss där freddy åsblom är med (jag älskar verkligen han) och han DOG!
jag börja nästan grina, fast de va på film :(
aja, nu ska jag skicka ett mejl te br om prao och sen snacka klart med mathias, sen äre en låååång deejt med kudden (A)
fixade designen också som ni kanske ser men de blev cp... hinner inte nu så får bli en annan gång.
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0