29 januari 2009

hejjsan folket :D
okej, dagen har väll inte varit den bästa idag heller... precis allt har gått fel! :O
menmen, får väll göra det bästa av situationen ;)
träning ikväll dåe oxå.
imorrn blire bio me becks och linn efter skolan, de ska bli skitkul :D
skitlängesen jag va på bio, sist va typ... ja twilight med mathias, och de va ...kanske innan jullovet tillochmed? :O nej jag vet faktiskt inte, men de ska bli najjs iaf :)
får väll se om jag är med mathias oxå, annars blir det nog första fredagen på hela året som vi inte träffas! jisses asså..
aja, nu ska jag fixa oh trixa lite oh tare lugnt (A)
puss! //s'


snöade massa när jag gick te skolan imorse ;o

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0