31 januari 2009

Godmorgon :)
vaknade värsta tidigt idag :/ kvart i tio typ..
ska dra och duscha och fixa håret och sånt snart, och sen äre match (A)
hihi snart ska nog jag och bästevän klippa oss också, hoppas verkligen det iaf för jag måååååste klippa mej verkligen!
är sjukt trött på hårfärgen och de är alldeles för långt nu..
ska färga mörkbrunt tror jag (A)
gjorde ju blonda slingor på höstlovet i kalmar, och har trivts med de nu men höstlovet va ju lääänge sen liksom ;p
och folk har börjat kalla mej blond, och det vill jag absolut inte vara :S
hade ju min suuuperblonda period i början av sjuan och nu när man ser tillbaka fattar jag verkligen inte hur jag kunde vilja ha så :S
haha brunt passar mej mkt bättre , enligt mej iaf (:
aja, dusch nu, puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0