Fixelli fix!

Sådär, nu har jag fixat bloggen lite granna men det är fortfarande lite kvar ;D
Fixar de sen.
När jag gick ut i hallen i morse så såg jag att där låg taylor swift, plain whinte t's & dannys nya skivor!
Eller ja, dannys kanske inte är nyaste dåe menmen (:
Så nu har jag suttit och lyssnat på taylor swift och plain white t's på högsta volym om&om i typ två timmar.
Börja lyssna lite på danny nu precis och kom på att veckorevyn ju dumpade ner i brevlådan imorse! Så ska nog sätta mej och läsa den nu (A)
Sen ska jag väll äta något också.. men jag är så extremt dålig på att laga mat ;S
Hihi dom har tre skivorna iaf: Taylor swift har ju ganska lugn musik, lite country style fast ändå bra liksom, plain white t's är ju mer "rockigt" och danny har ju mest "dansmsuik" så dom är liksom en bra blandning alla tillsammans :)
Aja, veckorvyn nu dåe! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0