negggggooo :O

tjaaaaah!
skolan idag... no komments säger jag bara, de va ingen bra dag idag..
ínstrumenten va väll kul och så, men inget annat..
sen kom mathias när vi sluta och vi gick hem tsm :)
gjorde lite diffrent things, åt pizza och sen drog han på trummer..
sen nu har precis ja sjungit lite singstar  ;)
imorrn äre cpdag iskolan med, inga roliga lektioner alls och sista fyra lektionerna är so, spanska och dubbeltimme i svenska, de suuuuuuger!!!
aja, träning iaf men de lär väll inte gå någe bra där heller... -.-
förlåt för det negativa men någonstanns måste man ju få klaga av sej...
puss! //s'


bästevän, sunshine in the rain <3
(bilden är 1,5 år gammal)


Kommentarer
Postat av: lasse

heej de e lasseeä, varför skriver du inte att jag har ringt dig idaag ? :(<3333333333333333333333

2009-01-28 @ 21:03:00

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0