All I needed was the love you gave, All I needed for another day.

gjorde en kopp chailatte te mej själv så nu sitter jag här i sängen och dricker de, mys :) och ah, det smakar en viss person faktiskt.. som jag faktiskt saknar, trotts att han är en grymt stor idiot... men aja, (A)  imorrn blire frissan halv 1, sen ska jag städa rummet typ, och efter middagen är jag with my prins (A) nu ska jag lyssna på musik, dricka upp, fixa lite med ipoden (jag har kommit på ett sätt så att jag kan blogga därifrån! :o ) haha och sen ska jag sova (A) jag som lovade mej själv att sova tidigt... ajs :/ puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0