direkt från trosa

nu sitter jag här på hotellet i trosa ! det är grymt fint här och har redan tagit massa underbara bilder :) fast blogg.se krånglar såklart så kan inte ladda upp ngra just nu, men dom kommer på torsdag eller fredag! (A) imorgon ska vi få massage :D sen ska jag få ansikts fixning också, typ rengöring och lite massage och ögonbrynsplockning, sen ska jag färga ögonfransarna och permanentböja dom, så slipper man mascara! älskar att vara här , det är underbart! men nu ska jag läsa elle som jag snodde i ett tidningsställ i korridoren , hihi (A) vi hörs nog på torsdag nästa gång, för nu ska jag bara njuta! puss på er :) //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0