.

åh, britney igår var verkligen, gryyyyymt underbart! har önskat att se henne ända sen jag va typ 6 år och nu äntligen så! :D haha men ah, det var verkligen en obseskrivlig känsla att va där ! :o
hihi, och idag hade jag uppkörning och teoriproov och det gick kanoners ! :D så nu kmr nog körkortet hem nästa vecka någon gång typ (a) när jag kom hem från connys så drog vi te ikea, där köpte vi en till hylla och soffbordet te mitt rum :) så nu har jag ett soffbord också (A) ska ta bilder sen när allt är klart så får ni se :D ska ju sätta upp citaten på väggen också. vi hörs imorrn! puss//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0