födelsedagen :)

födelsedagen har varit kanoners! :) började med att mamsen & papsen kom in och sjöng med tårta och 15 ljus, och lyckades blåsa ut alla 15 på samma gång, vad jag önskade mej är en hemlis (a) har ju fått moppen och alla tillbehör och sånt så av mamma&pappa fick jag bara två par örhängen, fast de va inte så bara för dom va fina, och äkta. och eftersom jag är allergisk mot nickel så får jag infektioner och det kliar av mina örhängen jag har haft tidigare, men nu slipper jag det! (A) sen fick jag 2000 kronor av typ... min morfars faster i skåne. de va najs :) sen kom becka och vi hade trevligt, fick ett grymt fint halsband av henne som det kommer bild på lite senare! sen fick jag ett superfint linne från ginatricot av henne också (A) efter det kom mathias, med blommor och allt! haha superfina varom iaf :) sen ska vi typ åka någonstanns i veckan eller något så ska jag få min present tydligen, vad det är är inte riktigt säkert än så ni får veta sen! :) sen kom släkten också. fick ett virusprogram te datan, skitbra eftersom mitt gick ut för ett tag sedan. sen fick jag 700 kronor samanlagt också. 2 par björn borg trosor, ett linne och en mjukisdress från billa bong. sen åt vi och hade trevligt, hihi lekte med söta leon och fick massa bra tips av johannes (min kusin som jobbar på onoff) så nu blir det nog en macbook ändå om ett tag . (A) har ju fått ökad månadspeng nu också så kan spara bättre :) oj, nu blev inllägget nästan långt som en bok :o aja, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0