i will never be afraid again, i will keep on fighting untill the end.

tjena mittbena! :D
filmen igår va bra, inte bäst, men bra (A) han mötte aldrig voldemort elr ngt så riktigt superläskigt blev det aldrig... även om min fina prins höll om mej och tog min hand när döda människor började.... nä föresten, ni får se filmen själva :D haha, vaknade kvart över 1 imorse faktiskt, sen fixade vi lite och så, mös lite (A) sen drog vi hem te han och hämtade moppen, sen te centrum och köpte en speciell dricka. sen skulle vi köpa choklad också men dom hade inte "sommar" på willys så vi åkte te coop, men där hade dom inte heller så det fick bli maxi också :) sen så åkte vi runt lite i norrbacka också och mathias visade allt han gör å jobbet typ (A) sen vid 8 dumpade han av mej här hemma, hehe och jag gick upp och åt pizza :) nu ska jag nog... städa lite extra för imorrn och sedan måla naglarna :D för vet ni? IMORRN FYLLER JAG ÅR :D:D:D haha :$ //s'

Kommentarer
Postat av: becka

svar : aaw, tack hjärtat !<3

alltid vi

2009-07-18 @ 22:29:51
URL: http://bbbecks.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0