my plans (A)

ja tänkte berätta lite vad som händer i mitt liv dom närmaste veckorna.

imorrn blir det som sagt stan med becka&moa. sen på lördag ska jag sola och bästevän hänkar. kanske blir ngt mer också, venne (A) på söndag händer inget speciellt. sen måndag äre råplugg på connys (trafikskolan) och sen becka så ska vi fixa oss tsm och senare äre britney! :D haha, sen sover beckuuus här :) tisdagsmorgonen går vi upp supertidigt och drar te connys igen. jag har världens bästa bästevän :) haha. söndagen efter de äre min födelsedag (!) på förmiddagen träffar jag nog bästis och sen vid 3 kmr nog släkten (inkl. mathias) hit på middag typ, sen på kvällen är jag nog med mah baby :) sen onsdagen efter det äre tandläkaren, usch! och sen 23e (torsdagen) så blire grönan! :D hihi puss på er! //s'

Kommentarer
Postat av: Hannah Hale

Sv: Jadå :)! Allt är helt okej med mig. Hur är det själv?

2009-07-09 @ 23:31:55
URL: http://dramaquinn.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0