Then we watch and wait and do nothing but sigh And hope everything is gonna turn out right. But I don't know if it'll be alright.

ojoj, gick ut i både linne& t-shirt och svarta jeans. och herregud vad blöt jag var när jag kom hem! så nu sitter jag här i min superfina "GO!" t-shirt som man fick när man klara uppkörningen, haha och mjukisshorten till min gröna ugglepyjamas, haha najs ha? aja, ska väll ta tag i rummet och börja städa... men orkar jag verkligen? kanske ska äta först? fast hungrig är jag inte.... aja, tar nog fram lite kinamat från igår och sen sätter jag igång (A) puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0