Under the mumble of kerosene light, Off to the West yoou can feel it coming.

åh det är fett stressigt just nu, måste plugga som fan och massa andra grejjer, så det blir inte mycket bloggning alls nu. imorrn äre stan med becka&moa, skulle egentligen inte köpa något för sparar ju te laptop, men idag så fick jag 500 kronor av farmor i förtidig födelsedagspresent och jag vet att jag kommer få minst 1000 spän i födelsedagspresent av en person i släkten, så då har jag 12 tusen! och det räcker ju gott och väl te en data, kan ju till och med köpa en apple macbook så jag är nöjd, (A) hihi och på födelsedagen kommer lite släkt hit, så kanske får ngra presenter ändå :o haha lycklig (A) aja, det jag vill komma fram till är att jag nog kanske köper något i stan imorrn ändå, kanske något att ha på mej på britney konserten på måndag :) puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0