All was lost but not forgot, the pain controls my every thought

tjah :)
mathias kom hit typ 6 oså va vi ett tag, sen vid 8 åkte vi först hem te han och hämta lite stuffs och sen te coop och köpte godis, för jag va exremt godissugen :$ sen drog vi hit igen, gjorde inte mkt alls, mös lite i sängen mest (a) sen vid 10 åkte han hem. och eftersom han va här när DH va så spelade jag in och kollade på de då (A) har pluggat idag också! :O & mathias och jag upptäckte att vi hade samma frågor på iskunskapen så gjorde den tsm lite snabbt :)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0