and i want to run, to places we've never been, and where the time can't reach us.

ah mathias kom ju hit runt 6, vi snacka lite och så men sen så va han så trött så han gick typ och la sej en liten stund, och jag fixade lite med maten och så :) sen åt vi och sen drog vi te ekilla för att kolla lite på träningen som jag inte kunde va med på, sen drog vi hem te han och lånade hans syrras data och spela thesims3, haha nördigt, jag vet, men man måste ju prova liksom? :O sen mös vi lite grann :) haha sen somnade jag typ... och sen skjussade han hem mej vid 10 typ (A) nu ligger jag här och kollar på GA, ska nog kolla vidare nu, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0