I should know who I am by now, The record stands somehow

tja! :)
de blev ändrade planer så mathias skulle inte iväg imorse, men däremot så skjusade han mej te tandläkaren vid halv 11. och jag har typ bitit av en tand och de va tydligen ganska akut så ska dit imorrn igen halv 1 och fixa och sånt. sen drar jag te becka så hänkar hon och sola på brunos (a) sen skulle jag typ va med mathias imorrn ngn gång också. hihi :) ikväll är det första kvällen på hela veckan som jag är ensam, (utan baby) så ikväll blir det nog en liten tjejkväll. dusch, massa krämer, kanske ngn ansikts fix, fixa naglarna och lite sånt :D sen har jag bestämt mej för att börja spara till en laptop också så ska kolla på lite sånt :) fast min kusin jobbar på onoff så ska nog be om lite tips från han också! puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0