i'm not crazy, or, just a little bit.

heeejsan! :)
sorry för den extremt dåliga uppdateringen men har typ inte varit hemma :/ i stinsen i måndags vare supermysigt med becka bög (a) köpte ett mintgrönt linne från bikbok och en grå tjocktröja från stadium. sen när vi kom hem så hämtade baby upp mej på stationen så drog vi hem te han, åt och lite sånt. sen hit och hämta saker, sen coop och köpte lite godis och sånt (a) sen drog vi hem te han igen och kollade på film, evan den allsmäktige typ. sen sov jag där. dagen efter när vi vaknade så fixade jag mej och sen skjusade han mej te stationen där becka, moa&cissi väntade. så drog vi in te stan te allsången. vi stannade också en snabbis på punktshop och köpte sånadär coola kanye west glasögon ni vet? (a) kanske lägger in bild på allting sen ;p sen fick vi åka taxi te centralen och sen tog vi tåget hem. och baby hämtade mej änu en gång på stationen oså drog vi hit :) sen sov han här och nu idag åt vi först frukpst/lunch på ballkongen. sen drog vi ut i det fina vädret, te centrum och köpte glass :) ikväll ska jag bara ta det lugnt :) ska nog gå och laga lite mat snart också, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0