imagine all the people, living just for you.

tja :)
mathias kom hit igår ändå, efter grillfesten. fast just då så vare ju spännande dhw så han fick sitta vid datan själv ett tag (a) haha. ahmen sen hade vi bara trevligt hela kvällen :) båda va skittrötta så de blev inte så mkt att göra. imorse vaknade vi typ 12 :) becka skulle bara göra provet så hon sa att jag inte behövde gå te connys, satt jag och mathias har legat och degat i sängen mest hela dagen.. fast nu kände vi att inte fan kan vi bara vara inne när det äntligen är så fint väder! så han är hemma och hämtar hjälmen just nu och när han kmr tillbaka snart så drar vi te sigtuna. kanske köper glass elr ngt sånt (a)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0