love made me fly, now i just cry. please tell me why, why does it rain?

alla klagar på vädret, och visst, de brukar jag också göra när det är såhär ute. men idag är jag inte alls sån. jag är glad att jag får ett tillfälle att ha mina jeans och har faktiskt upptäckt att det blir nog värre, om man gör det värre! det spöregna när jag gick hem från skolan, och mathias den jäveln vägrade att skjussa mej utan hjälm -.- men iaf, så påvägen hem bara vände jag upp huvet mot himlen och kände hur otroligt skönt det var att känna regnet slå mot mitt ansikte. känna att allting måste faktiskt inte vara perfekt för att vara bra :O haha, dagens nya upptäckt ;D
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0