my plans

åh, vill ni höra om mina briljanta planer för veckan? :O klart ni vill (A) haha.

ah idag, då va planerna att sola dåe , och så blev det ju :)
och imorrn, då ska vi till väsby, och becka ska köpa klänning kanske och lite sånt (:
sen på onsdag, då ska vi baka (A) haha :) sen sover becka&cissi här. och då blire massa singstar hela kvällen och kanske lite film (A) men det ska bli asnajs :)
på torsdagen så fixar vi först oss tillsammans, sen äre skolavslutning äntligen. (A) och sen drar jag direkt te rudbeck för att se när min kusin tar studenten (:

så det blir min vecka (A) sen på fredag äre sjukgymnastik också.... fan -.-
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0