Now I'm looking into your eyes, I feel something I can't describe. It's like I'm meeting someone new, Makes me wanna' get it with you.

tja :)
drog ju till mathias igår. vi gjorde lite olika saker, sen typ halv 10 drog vi te maxi och köpte cola och godis :) sen sov jag där. imorse drog vi te maxi igen för han hittade typ ngt han skulle köpa igår men han hade inte så mkt pengar med sig då så vi köpte de idag ist. sen åkte vi hem igen, åt lite och såna saker... sen vid kvart i 3 så skjusade han mej te connys där becka va (: så sällskapade lite medans hon pluggade på datan och sånt. hihi vi fick tårta och massa godsaker där också (A) sen åkte jag och pappa och handlade, när vi kom hem började vi göra mat och efter ett tag så kom mathias. så åt han här, sen satte vi oss i soffan och kolla på tv ett tag (: då va klockan typ halv 9 och båda va skittrötta, så vi gick och la oss i sängen och mös lite och sånt, sen somnade vi ;o och vaknade typ halv 11 och då drog han hem typ ;D imorrn så ska jag också plugga på connys så de blire med bästevän. sen drar vi te centrum och hämtar våra foton, sen typ sibylla och sen connys igen (A)
solong ! // s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0