She's lost in my arms, her head on my heart and softly she whispers the words

kom hem från mathias runt 10 typ. de va underbart där, skitskönt att komma bort (A) vi spela playstation och mös i sängen mest, :) wonderful (A) aja, vill bara påpeka att jag gjorde en sjukt god smoothie idag när jag kom hem från skolan :O tranbärsjuice, yoghurt med smak av sommarbär och annanas, låter kanske konstigt men det var somrigt och mums ! imorrn ska jag som sagt städa rummet, packa upp (:$) och va med min underbaring :) godnatt folket //s'

Kommentarer
Postat av: kristina

fin design du har :D <3

2009-06-02 @ 10:45:11
Postat av: sofia'

kristina: tack (A)<3

2009-06-02 @ 11:33:13
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0