So close no matter how far, couldn't be much more from the heart

har varit i väsby idag dåe :) becka köpte skolavslutningskläder och jag är lite stolt för köpte inget annat än en liten grejj att äta eftersom jag va sjukt hungrig ;o thihi aja :) läääääängtar till imorn för de ska bli kul (A) fast inte skolan då..... -.- aja, nu ringer mathias snart, sen ska ag sooova (A) känns inte som att de gör ngt om man kmr försent imorrn, vi ska ändå bara städa i skolan typ :S juste, jag har ju varit lite med mathias idag också :) fast bara typ 45 minuter, haha ;p han kom typ halv 9, och jag drev hela dagen igår om att "vi firar ju faktiskt 12,5 månad! vi måste köpa tårta! :O:O" så idag kom sötungen med två tårtbitar :$ hihi (A)
aja puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0