you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one.

godmorgon! :)
underbart med sommarlov, och ingen som är hemma när man vaknar (a) fast mamma jobbar sista dagen idag så lär väll inte bli så jävla kul resten av morgorna det här sommarlovet... -.- haha synd, för det jag nästan älskar mest med sommarlovet är att vakna på morgonen, gå ut i hallen och känna mej helt ensam, så otroligt skönt! (A) aja, idag vet jag inte om det blir något alls, måste väll te sjukgymnasten klockan 3 dåe... -.- fast är fortfarande på sjukt dåligt humör... men jaja, om det blir becka&cissi vill jag nog åka iväg någonstanns, orkar inte vara kvar i märsta...
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0