1 mars 2009

tjulululu! (A)
somnade halv fyra igår, vaknade halv 3 idag... haha tror ni på att jag kan lägga mej äns någolunda tidigt för att gå upp 7 imorrn? :O de tror inte jag...
men första dagen brukar vara okejjh, de är nog mer den tidiga gympalektionen på tisdag som lär bli lidande... aja (A)
iaf, jag har gjort situpps, sjungit singstar och upptäckt att ljudet på min data/tv har försvunnit helt :S
sååååå, värsta tråk att sitta här nu utan musik liksom. och som vanligt är jag såklart ensam så de finns inte en jävel som kan installera drivrutinerna :@ haha, dethär kommer inte bli någon bra dag... om inte någon trevlig människa bara ringer helt plötsligt och vill göra något, för jag känner för att gå ut och göra ngt kul! åh, shoppa vill jag också, fick 400 av mormor igår så de e bra (A)
aja, spanskan väntar.... eller så väntar den ända tills imorrn.... puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0