4 mars 2009

tjah (:
skola idag dåe, sov typ halva matten oh resten av halvan satt jag vid bästus oh kolla när hon jobba, haha va sjukt trött -.-
men kom i tid i morse så fick låna mathias ipod :D jag vill också ha en touch, har en nano men använder aldrig den, vet knappt vart den är :S  aja, efter skolan gick jag oh mathias hem te mej oh så va vi här oh åt oh mös ett tag (: sen typ kvart över sex drog han på trummer oh jag börja laga mat. pommes med chicken kebab. sen har jag bara suttit här, tänkt att plugga men kom på att böckerna är i skolan så de blev inget av de.. -.- puss!//s'

Kommentarer
Postat av: Kristina

touch iPods är typ fett dåliga :P

2009-03-05 @ 15:23:36
URL: http://sKristina.devote.se

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0