9 mars 2009

tjeniiiixenplixen! :)
träningen idag va lugn, dom flesta är sjuka så va inte så många.. skolan idag va sjukt... jag vet inte va. alla va skitförbanade på våra jävla mentorer... -.- men annars vare mkt rast oh så så de va väll lurre där me.. 1½ timmes lunch så jag&linn drog hem te mej och fixa linns ipod. sen håltimme sista lektionen eftersom spanskaläraren va sjuk.
efter skolan drog jag&linn hem te henne och plugga lite och sen 5 hämta pappa mej oh sen vare träning. och nu efter träningen så har jag äntligen beställt min ipodtouch :D men de kmr ta 3-8 dagar satt kanske kmr nästa vecka.. -.- aja, imorrn har jag svenskaredovisning, spanskaprov, biologiprov och ngn hkgrejj... eftersom de e så jävla mkt har jag bara sattsat på g ... :P aja, ska plugga lite mer nu, //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0