fredagen den 13e ;o

godmorgon alla monsterdiggare! :D
somnade typ 2 igår.. men vaknade 20 över 6 helt av mej själv! :O ja, den här dagen ska bli bra :) och nu sitter jag här helt klar (bara mascara oh tjocktröja som fattas) och börjar om 40 minuter.. och ja, de tar jue bara 5 minuter härifrån te skolan satt jag är happy över att få tare lite lugnt för en gångs skull (a) allting lär sluta med att  jag kmr sen ändå, men de gör fan ingenting för jag ska ändå inte va me på gympan (A)
ja, det här ska bli en bra dag! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0