funderings

jag har kommit på att jag ska  köpa en ipodtouch :O yes, de ska jag. och sen har jag bestämmt att mathias ska hjälpa mej att ladda ner massa funstuffs till den också :D + att jag har beårdrat min pappa att snacka med min snälle kusin (som jobbar på onoff) om inte han kan fixa ngt bra te mej, typ ngn jobb elr studentrabbat (A) så nu vet alla ;D haha.
imorrn blire kinan med snygga linn&becka, sen match och sen har jag ingen aning.. skulle jue vara med mathias och andreas men nu har mathias tydligen ändrat sej, han började babla om ngt annat skit, och sen kom anton oh skrek ngt oh sen skrek ngn annan "boman lägg på" sååå, jag har ingen aning -.- som vanligt när det gäller han dåe -.-
menmen, livet går inte under! än iaf.... //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0