Helgen



haha ursäkta för bilden men kände mej tvungen nästan (A)
tänkte dra igenom helgens planer även om det inte är mycket alls som händer:
lördag: samling 9:30 för att åka te morgongåva och spela match. är jue egentligen sjuk men eftersom vi inte har någon målis så lär jag få stå i mål, inte för mina skills utan mest för att bara stå där. vi kan ändå inte åka högre eller längre ner i tabbelen så spela roll. sen blire att skynda sej hem. kanske drar te ikea om vi hinner :) 16:20 ska jag och moa sitta i seketariatet, tror de e h6an som spelar men venne.. men moa har tiden innan också så de e möjligt att jag drar dit lite tidigare ;) sen blire väll hallen resten av dagen..
söndag: inte mycket planerat alls men vi har hallansvar dåe med, just jag har ingen uppgift på söndagen men massa annat folk kommer ju va där så de e möjligt att jag drar ner te hallen ändå, tar lite kort och umgås med trevligt folk helt enkelt! (A)
så ser min helg ut då, inte rolig alls, bara massa innebandy rakt igenom... -.- typiskt att man e sjuk, jag är alltid de på hallansvar -.-
puss!//s'

Kommentarer
Postat av: felicia

ush fy fan kolla på mig:O

Tack så mycket sofiaxD

2009-03-14 @ 12:14:51
URL: http://brunettgrisen.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0